دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کسی که بی قرار شود و عاشق خدا شود خدا برای خودش انتخاب می کند و پر...

کلمات کلیدی


🔸 به گزارش رای الیوم چاپ لندن، یکی از افسران بلند پایه در مرکز اطلاعات نظام ارتش اسرائیل که به دلیل حساسیت موضوع نام او فاش نشد، در دید‌ار با تعدادی از تحلیلگران رسانه های عبری گفت:چالش بزرگی که در برابر یگان 8200 ارتش قرار دارد، جمع آوری اطلاعات در مورد ایران است که جمعیت آن به بیش از 80میلیون نفر می رسد.


🔸 افسر صهیونیستی در ادامه صحبتهایش با روزنامه نگاران اسرائیلی اقرار کرد که ایران از حیث پیشرفت تکنولوژی دولت بزرگی محسوب می شود که جنگ الکترونیک با آن با دیگر جنگهایی که دولت عبری در وطن عربی وارد آن شده، متفاوت است؛ چرا که از جهت سلاحهایی که در اختیار دارد و همچنین تکنولوژی پیشرفته اش، در بالاترین پله نردبان دشمنان اسرائیل ایستاده است. علاوه بر این، مسئول اسرائیلی بر این نکته تاکید کرد که جنگ سایبری می تواند تحولات مهمی را در ایران ایجاد کند، بی آنکه تفصیل بیشتری در این باره ارائه دهد.


🔸 افسر اسرائیلی همچنین مدعی شد یگان 8200 با مشارکت یگان دفاعی دولت عبری موفق به خنثی نمودن حمله سایبری ایران به دفاتر حکومتی در تل آویو شده است. بخش بزرگی از نیروهای فعال در این یگان با زبان فارسی و عربی اشنایی کامل دارند و تعداد زیادی از آنها بیش از دو دهه پیش به اسرائیل مهاجرت کرده و یا نسب آنها به خانواده های اصیل ایرانی می رسد!



  • دلسپرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">