دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کسی که بی قرار شود و عاشق خدا شود خدا برای خودش انتخاب می کند و پر...

کلمات کلیدی

⛔️دوتفاوت ودو تشابه موسوی و احمدی نژاد

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ق.ظ


بارها گفته و نوشته ام که آنچه در سال 1388 اتفاق افتاد یک طراحی از پیش انجام شده بود که ربطی به احمدی نژاد نداشت. اولین حجت هم نوع شعارهای مطروحه علیه اصل انقلاب ، ولایت فقیه و آرمانهای امام بود و دهها سند دیگر نیز وجود  دارد.


اما احمدی نژاد در آخرین نامه اش به رهبری دو موضوع را مطالبه کرده است که  ادعا ومطالبه موسوی  در آن زمان بود.لذا امروز وجه تمایز احمدی نژاد و موسوی در دو چیز است و اشتراکشان دو چیز دیگر.


 تمایز اول  اینکه یکی در حصر و دیگری آزاد است  و دوم اینکه موسوی در حصر به یکی از کاندیدای تایید شده نظام رای داد اما احمدی نژاد و دوستان رای باطله دادند و اصرارداشتند دوربین ها هم ضبط  و منتشر کنند.


اما دو موضوع مطروحه احمدی نژاد عین موسوی است:1- موسوی انتخابات را خیمه شب بازی دولت و صدا و سیما می دانست و احمدی نژاد آن را محصول مهندسی شورای نگهبان.حال همه منتظرند ببینند احمدی نژاد خودش را محصول مهندسی می دانند یا مثل همه مسائل دیگر خود را یک استثنا قلمداد می کند.


دوم  اینکه موسوی خواستار ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات مجدد ریاست جمهوری بود. اما احمدی نژاد چند قدم جلوتر است یعنی هم خواستار ابطال انتخابات1396 ریاست جمهوری است هم مجلس و هم عزل رئیس قوه قضائیه.

نتیجه اینکه احمدی نژاد برای هجو نظام حاضر است بدنامی و عدم مشروعیت خود را نیز اثبات و فریاد بزند.


اما نظام از اصول ثابت و مشخصی پیروی می کند.سال1388 از احمدی نژاد دفاع نکرد که از رای اکثریت و جمهوریت دفاع کرد و امروز نیز همان دفاع از جمهوریت ادامه دارد و ربطی به حسن روحانی ندارد.این جمله امام را باید با طلا نوشت و همه جا نصب کرد که:"این ولایت فقیه است که جلوی دیکتاتوری را می گیرد".مصداق آن هم فرق نمی کند


🖌 دکتر عبدالله گنجی

  • دلسپرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">