دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کسی که بی قرار شود و عاشق خدا شود خدا برای خودش انتخاب می کند و پر...

کلمات کلیدی



▪️اگر مستندات و محتویات پرونده عوامل سمن حیات وحش پارسیان در دادگاه نیز به تایید برسد، یعنی تیم مذکور بیش از 6 سال مشغول شبکه سازی و جمع آوری اطلاعات حساس و مهم در حوزه "محیط زیست"، "منابع آبی"، "اماکن حساس" و "برنامه های نظامی و امنیتی" کشورمان بوده و تازه 3 سال پس از طرح ابهامات در رسانه های داخلی و خارجی، دستگاه امنیتی کشورمان دست به کار شده است! مسوول این خسارت ها کیست؟ چه مواردی رعایت نشد که کار به اینجا کشید؟ 


▪️حساسیت بر "سازمان های مردم نهاد" و مسئله تامین مالی و مدیریت آنها توسط زیرمجموعه های سازمان ملل و دستگاه های امنیتی و جاسوسی بیگانه از ابتدای سال 2000 مطرح شد. نتیجه اینکه دولت اسرائیل و روسیه و هند و مالزی قوانین تشکیل و فعالیت سمن ها را مورد بازنگری قرار داده و نظارت بر آنها را حداکثری تعریف کردند. در ایران نمازی ها به جاسوسی محکوم شدند، مدیران سرشاخه های کلیدی آنها همچون "همیاران غدا" به حلقه های فعال در شهرداری ها، کانون پرورش فکری، تشکیلات کودکان کار، استارتاپ ها، سمن های حوزه زنان و محیط زیست پیوستند، اما شبکه جدید بازهم رصد دقیقی نشد!


▪️سرتیم های شبکه نمازی، طاهباز/سید امامی، امیدوار و غیره همگی دارای تابعیت بیگانه و سابقه زیست طولانی مدت در کشورهای دشمن با ایران هستند. مرور سوابق خانوادگی آنها، مرتبطین فراملی و تامین کنندگان ملی پروژه ها نیز آشکار کننده مسائل درشت مهمی است. واقعیت این است که ما به قوانین مصوب کشور خودمان عمل نکردیم، دوتابعیتی ها را در راس امور نشاندیم و اکنون عزادار حجم و عمق نفوذ در کشورمان هستیم. 


▪️همه عوامل نفوذی یا علاقمند به شبکه سازی، برای معرفی به عنوان "راهبر محلی/منطقه ای" به رزومه سازی رسانه ای، ارتباط گرفتن با سلبریتی ها و مشاهیر و اخذ اعتبار از نهادها و سازمان های دولتی/حاکمیتی نیاز دارند. "حیات وحش پارسیان" چگونه پس از افشاگری های رسانه ای داخلی و خارجی، سر از خندوانه درآورد؟ چه کسی به "سیدامامی" اجازه داد شهر به شهر، روستا به روستای ایران را درنوردد و خود را به عنوان "خادم محیط زیست" چهره کند؟ "کاوه مدنی"، دوتابعیتی شهیری که معارفه اش به ترتیب در کالج سلطنتی انگلیس توسط خاندان بدسابقه فیروز/لیلین/طاهباز/لوئیس، بی بی سی فارسی و صدای آمریکا انجام شد چگونه سر از شبکه های 4 سیما و افق درآورد؟! 


🔻کلید حل معماهای آتی پیش روی ماست! نسبت به کسانی که شرایط ذیل را دارند پیش از وقوع فاجعه حساس باشیم...احتیاط شرط عقل است و رعایت قانون واجب! 


1️⃣تابعیت مضاعف/تحصیل و زیست طولانی مدت در کشور دشمن

2️⃣تلاش برای شبکه سازی اجتماعی و گسترش ناگهانی ارتباطات

3️⃣ارتباط با سفارت های خارجی، آژانس های سازمان ملل و سمن ها و سازمان های غربی و شرقی

4️⃣انتسابات خانوادگی قابل توجه در خارج از ایران یا در رژیم گذشته

5️⃣اصرار بر معارفه تلویزیونی و یارگیری از میان اقشار متنوع مردم


نفوذ، شبکه_سازی_اجتماعی، شبکه_سازی_اقتصادی، امنیت

🖌 زهرا طباخی ، داده پرداز و تحلیلگر رسانه های انقلابی



  • دلسپرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">