دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کسی که بی قرار شود و عاشق خدا شود خدا برای خودش انتخاب می کند و پر...

کلمات کلیدی

⛔️ نکاتی درباره نامه جدید احمدی نژاد

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۰۶ ق.ظ


🔸 سومین نامه احمدی نژاد خطاب به رهبری معظم، مورد استقبال بی نظیر و خوشحالی زاید الوصف گروه_های_معارض قرار گرفته است. نامه ای که اساس آن بر ایراد_اتهام و افتراء به نظام است و آن را نمی توان یک نامه مشفقانه تلقی کرد.‌ در این باره نکاتی وجود دارد:


🔻 ۱. گروه های ضد انقلاب (خصوصا طیف های بسیار تندرو که شدت عداوت آنها با نظام دینی از اصحاب فتنه نیز شدیدتر است) معتقدند احمدی نژاد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را قطعی می داند و به همین دلیل بی پروا علیه رهبری معظم صحبت می کند. متاسفانه گروه های یاد شده از رفتار و گفتار احمدی نژاد به دلیل #قبح_شکنی_سیاسی و عادی سازی زیرپاگذاشتن حرمت ها استقبال فراوان کرده اند.


🔻 ۲. احمدی نژادِ مدلِ ۹۶ ؛ مطلقا در جبهه نیروهای ارزشی و خادمان مردمی، تعریف نمی شود. گرچه ایشان هنوز از اعتبار باقی مانده خود نزد برخی طبقات مردمی سوء استفاده‌ کرده و ادعای عدالت خواهی دارد اما به واقع در زمین_براندازان_کینه_توز!! و برخی گروه های سیاسی اشرافیت طلب!!! خودنمایی می کند.


🔻 ۳. متاسفانه برخی افراد که دینداری شان سیاسی!! است با بیماردلی!! از برخی سخنان متشابه رهبری؛ علیه محکمات انقلاب، استدلال می آورند. اینکه رهبری عزیز، مظلومانه!! از کم کاری نظام در زمینه تحقق عدالت، عذر خواهی می کنند در واقع، علاوه بر یادآوری و قرائت اهداف اصلی نظام و مسئولیت خود؛ فرهنگ_مسئولیت_پذیری را در بین مسئولان ترویج می کنند. رهبری معظم عادل ترین مسئول جمهوری اسلامی هستند و کم کاری و خبط و خطای مسئولانِ سیاسی کار!! را نیز در پیشگاه مردم بر عهده می گیرند. آیا کسانی که مستقیما ۸ سال زمام اجرایی کشور را داشتند بجز اپوزیسیون_بازی!! ؛ شجاعت پذیرش واقعیات را دارند؟!!


🔻 ۴. عدالت؛ از مسیری جز تعمیق نظام ولایی میسر نخواهد شد و کسانی که دوگانه کاذب ولایت مداری _ عدالت طلبی را ایجاد می کنند؛ خیلی وقت است از جاده عدالت و صراط ولایت خارج شده اند. باید مواظب باشیم دشمن، ضدانقلاب_حزب_اللهی_نما!! و‌ براندازان_انقلابی_نما!! را به وجود نیاورد.



  • دلسپرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">