دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کسی که بی قرار شود و عاشق خدا شود خدا برای خودش انتخاب می کند و پر...

کلمات کلیدی

حال شهدا در جبهه

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۹ ب.ظ

🗣گفت: راستی جبهه چطور بود؟* 

گفتم : تا منظورت چه باشد .

گفت: مثل حالا رقابت بود؟ 

گفتم : آری.

گفت : در چی؟ 

گفتم :در خواندن نماز شب.

گفت: حسادت بود؟ 

گفتم: آری.

گفت: در چی؟ 

گفتم: در توفیق شهادت.

گفت: جرزنی بود؟ 

گفتم: آری.

گفت: برا چی؟ 

گفتم: برای شرڪت در عملیات .

گفت: بخور بخور بود؟

گفتم: آری .

گفت: چی میخوردید؟ 

گفتم: تیر و ترڪش 

گفت: پنهان ڪاری بود ؟

گفتم: آری .

گفت: در چی ؟ 

گفتم: نصف شب واڪس زدن ڪفش بچه ها .

گفت: دعوا سر پست هم بود؟

گفتم: آری .

گفت: چه پستی؟؟ 

گفتم: پست نگهبانی سنگر ڪمین .

گفت: آوازم می خوندید؟ 🎙

گفتم: آری .

گفت: چه آوازی؟ 

گفتم:شبهای جمعه دعای ڪمیل .

گفت: اهل دود و دم هم بودید؟؟ 🌫

گفتم: آری .

گفت: صنعتی یا سنتی؟؟ 

گفتم: صنعتی ، خردل ، تاول زا ، اعصاب 

گفت: استخر هم می رفتید؟ 

گفتم: آری ...

گفت: ڪجا؟ 

گفتم: اروند، ڪانال ماهی ، مجنون .

گفت: سونا خشڪ هم داشتید ؟ 

گفتم: آری .

گفت: ڪجا؟ 

گفتم:تابستون سنگرهای ڪمین ،شلمچه، فڪه ،طلائیه.

گفت: زیر ابرو هم برمی داشتید؟ 

گفتم: آری 

گفت: ڪی براتون برمی داشت؟

گفتم: تڪ تیرانداز دشمن با تیر قناصه .

گفت: پس بفرمایید رژ لبم میزدید؟؟

 گفتم: آری 

خندید و گفت: با چی؟

گفتم: هنگام بوسه بر پیشونی خونین دوستان شهیدمان


سڪوت ڪرد و چیزی نگفت!!!



  • دلسپرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">