دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کسی که بی قرار شود و عاشق خدا شود خدا برای خودش انتخاب می کند و پر...

کلمات کلیدی

🔰 برای مردمی‌شدنِ اقتصاد، هیئت‌ها پیش‌قدم شوند!

🔰«اتحادیۀ معیشتیِ هیئت‌های مذهبی» را تشکیل دهید!



🔸بهترین راهکار برای ادارۀ امور کشور، این است که دولت کوچک بشود و برای این‌کار، باید مردم در ادارۀ زندگی خودشان قدرتمند بشوند.


🔸لازمۀ اینکه ادارۀ امور، در دست مردم قرار بگیرد این است که «جمعی کار کنیم» و بهترین جایگاه برای این‌کار، در مسجد یا هیئت است.


🔸برای اینکه اقتصاد و معیشت مردمی بشود، شما هیئتی‌ها قدم پیش بگذارید؛ شما به کمک هم، خیلی کارها می‌توانید انجام دهید!


🔸شما برای اینکه هیئت بزنید و در عاشورا مراسم بگیرید، آیا منتظر دولت یا سازمان تبلیغات یا حوزۀ علمیه می‌مانید؟ طبیعتاً نه! خُب کلِ زندگی‌تان را همین‌طوری اداره کنید!


🔸مثلاً تصمیم بگیرید «تمام بچه‌هیئتی‌ها از فلان‌جا، پیراهن بخرند...» اگر پول خریدِ چندماهِ خودتان را جمع کنید، با این پول می‌توانید کارگاه تولید پیراهن، ایجاد کنید؛ آن‌وقت دیگر هیچ‌کدام از بچه‌هیئتی‌ها، پیراهن چینی نمی‌پوشند!


🔸اتحادیۀ معیشتیِ هیئت‌های مذهبی، کِی می‌خواهد تشکیل بشود؟! شما جمع‌های هیئتی که در جاهای مختلف(مثلاً در اربعین و محرم) با هم کار کرده‌اید و به‌هم اطمینان دارید، می‌توانید دور هم جمع شوید و یک اتحادیه بزنید، آن‌وقت خواهید دید که چقدر قدرتمند می‌شوید!


🔸شما می‌توانید یک شبکۀ توزیعِ بسیار قوی داشته باشید. اگر برای خرید و فروش کالاهای مدنظرتان، یک هشتک و یک اپلیکیشن درست کنید، به‌سهولت می‌توانید در کشور، تبدیل به یک قطب اقتصادی شوید!


👤علیرضا پناهیان -۹۶.۱۱.۲۰

🚩سرپل‌ذهاب | در جمع هیئت‌های مذهبی


  • دلسپرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">