دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کسی که بی قرار شود و عاشق خدا شود خدا برای خودش انتخاب می کند و پر...

کلمات کلیدی

چه کسانی بر گردن خدا حق دارند؟

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ب.ظ



🌼وقتی خداوند متعال در قیامت اعلام می‌کند:

 هر کسی که بر گردن من حق دارد، بلند شود.


همه  تعجب می‌کنند. 

🌺از سوی خدا خطاب می‌آید:

🔰 هر کسی هنگام نزاع از خود بخشش نشان داده، تا مسأله اصلاح شود، بر گردن من حقی دارد.

📖 قرآن می‌فرماید:

🍃⚜فمَنْ عَفا وَ أَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ إِنَّهُ لا یُحِبُّ الظَّالِمینَ
سوره شوری، آیه ۴۰

✨خدا می‌فرماید:

"اجرت بر من است"😍😍

🔹انسان باید خیلی کوچک باشد، 


که این مدال و این جایگاه را رها کرده و بگوید:


نه، من نمی‌بخشم،


من می‌خواهم دلم را خنک کنم!!


  • دلسپرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">