دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کاسه صبر موجود است ...شیکّ و نشکن

دلسپرده

کسی که بی قرار شود و عاشق خدا شود خدا برای خودش انتخاب می کند و پر...

کلمات کلیدی

گر چه خارم دوست دارم عنبران...

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ


عشق را چون برگ سبزی بنگرم
عاشقی را در دلم میپرورم
عاشقی چون عیش و نوشت باز بین
رابط آن دو دگر یک راز بین
عشق را اندر میانت با خدا
همچو گل زیبا اما ناز بین
نازنینت را دگر نازش مکن
چون که ناز آید دگر بازش مکن
چون که بازی میکند این بازها
چون زلیخا میکند پروازها

ای خدا!!

چون درخت برگم بده
عاشقی را مایه رشدم بده
رشد خود را مینهم در پای عشق
عاشقی را در ره فرمان عشق

عشق من مهدی کجایی پس بیا
چون دگر عصر است
یاری است
پس بیا

گر تو آیی می شود دنیا ناز
نازنینان میشوند چون فضله باز
چون که تو آیی ،کنم من بندگی
بنده عشق حقیقی میشوم
چون حقیقت شد درش گم میشوم
در گمی ناگه زخود پیدا شوم

عشق ما را خریداری بکن
در گمی ما را دگر یاری بکن
تا کجا من بنگرم دست کَرم
ای کرم بنگر که من دیگر کرم

از کری دنیا برم تنگ آمده
همچو رودی که دگر بند آمده

پس بیا مارا خریداری بکن
در گمی چون نور مرا یاری بکن
گر تو شیرینو و من مجنون تو 
در سحر باشد چراغی سوی تو
من تحرک میکنم از عشق تو
همچو ماهی میشوم پی جوی تو
چون که جویم من تو را از عشق تو
میرهانم نفس خویش،چون کیش تو

پس بیا مارا دگر یاری بکن
گوشه چشمی بر دل خواری بکن
چون که خارم بس ذلیل و بی خرد
بایدم پی جویم از او مغفرت

پس بیا ای مهدی صاحب زمان
گر چه خارم ، دوس دارم عنبران


شعر از دوست‌ عزیزم:مجید غنی زاده کازرونی

  • دلسپرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">